Mountainview_ITILv3-2011_HiDef_Process_Function_Poster.pdf
Teenustetaseme Haldus
Teenuste Kataloogi Haldus
Kaiteldavus (Availability)
Maht (Capacity)
https://myitiljourney.wordpress.com/https://www.manageengine.com/products/service-desk/?gclid=CPjN1dKT0M8CFYTacgodIPUORwTeenuseinfoga on seotud teenuse üksikasjad: teenuse nimi,-kirjeldus,-seisund,-tüüp,-jaotus ja kriitilisus,äriomanik,-haldur,-kasutajad,teenuse omanik
Teenuse sõltuvused: toetatavad teenused , vajalikud taristu teenused,(taristuteenused , mis toetavad meie teenust),komponendid/seadistusühikud
Teenuse tegevused (teenus on kättesaadav!!! -see on meie töö)
Teenuse maksmus (kliendihind)
TTH (Teenuse tagamise tase (garantii) , ITL ja TTN viited toetavad käitluslepingud (TKL), lepingud ja kokkulepped)
NÕUDED:Ärinõuded sõltuvad äriettevõtte tüübist ja liigist)
TEENUSEGA SEOTUD SUHTLEMINE (võtmeisikud ja huvigrupid)
TEENUSEKESKKOND (tootmine:kirjeldus,tüüp,asukoht,tüüpilised ülesanded,juurdepääs, arhitektuuriskeem,märkused)
4.1:tootmine:kirjeldus,tüüp
Kvaliteedihaldus:kirjeldus,tüüp,asukoht..sama, mis eelmine
Koolitus:kõik sama mis 4.1
Kasutajapoolne heakskiidu test: kõik sama , mis 4.1
Süsteemitest:kõik sama , mis 4.1
Arendus: (tarkvaraline): k6ik sama , mis 4.1
5:Taristu
arhitektuur
riistavara
nõuded salvestusseadmetele(keskonnale)
6:VARUDAMISE JA TAASTAMISE POLIITIKA - jäime katki sellel kohal
mytiljourney.wordpress.com/service-design-package