teenuseinfo on seotud teenuse üksikasjad: Teenuse nimi, Teenuse kirjeldus,- seisund, -tüüp, -jaotus ja kriitilisus, -ärimanik, -haldur, -kasutajad, -teenuse omanik
1.2 teenuse sõltuvused:toetatavad teenused, vajalikud taristu teenused(taristuteenused, mis vaatavad meie teenust), komponendid/konfiguratsioonielement (seadistusühikud) (CE)
Igasugune komponent,mida onIT teenuseosutamiseks vaja hallata. Iga CI kohta on info talletatud konfiguratsiooni kirjesse (mis paikneb konfiguratsiooni halduse süsteemis) ja CI-d haldab läbi kogu elutsükli konfiguratsioonihaldus, CI-d on muudatusehalduse kontrolli all. CI-deks on tavaliselt IT teenused, riistvara, tarkvara, ehitused, inimesed ja ametlik dokumentatsioon nagu protsesside dokumentatsioon ja TTLd.
1.3. Teenuse tegevused (teenus on kättesaadav) see on meie töö!
1.4-teenuse maksumus (kliendihind)
1.5. TTH (teenuse tagamis tase(garantii), TTL- ja TTN viited. (toetavad käituslepingud, lepingud ja kokkulepped.
2 ärinõuded sõltuvad äriettevõtete tüübist ja loogist
3 TEENUSEGA SEOTUD SUHTLEMINE (VÕTMEISIKUD JA HUVIGRUPID)
4TEENUSEKESKKOND
4.1 tootmine: kirjeldus, tüüp, asukoht,tüüpilised ülesanded, juurdepääs, arhitektuuriskeem, märkused
4.2 kvaliteedihaldus: kirjeldus, tüüp, asukoht,tüüpilised ülesanded, juurdepääs, arhitektuuriskeem, märkused
4.3koolitus kõik sama mis 4.1
4.4kasutamispoolne heakskiidu kõik sama mis 4.1
4.5 süsteemidest kõik sama mis 4.1
4.6 arendus kõik sama mis 4.1
5 Taristu
5.1 arhitektuur
5.2 riistavara
5.3 nõuded salvestusseadmetele(keskkonnale)