ITIL= on 5 paksu raamatud, millised kirjeldavad IT teenuste korraldamist ettevõttes.
Itil on 5 sarja:
1.teenuse strateegia(saab aru organizatsiooni ja isiku nõudeid)
2.teenuse disain(teeb teenuse strateegia plaaniks et tuua äri asju)
3.teenuse üleminek(loob ja teeb paremaks võimeid et tutvustada uusi teenuseid toetavale keskonnale)
4.teenuse operatsioon(haldab teenuseid toetavates keskkondades)
5.pidev teenuse parandamine (saavutab teenuseid kasvavates ja suure skaalalistes parandustes)
https://www.manageengine.com/products/service-desk/itil-features.html?gclid=CP_YzNuWvs8CFcXVcgodJ5cKGQincident-(protsess)
IT teenuse ootamatu katkemine või kvaliteedi langus. konfiguratsioonielemendi tõrge, mis pole veel teenusele mõju avaldanud, on samuti intsident. Näiteks ühe kõvaketta tõrge kettamassiivis.